Wrap Up - Prosinec 2018/Leden 2019

Jsem zpět :)
Asi před týdnem jsem odstátnicovala a ukončila tak své magisterské studium. To je důvod, proč jsem v prosinci a lednu přečetla tak málo knížek. Nicméně teď je studentský život za mnou a nastává období ekonomicky aktivního občana. Zítra nastupuji do práce a jsem na to vážně zvědavá. Stejně tak ale doufám, že budu mít pořád čas na čtení. Poslední dva měsíce jsem sice moc nečetla, zato jsem dost nakupovala a ty knížky se nepřečtou samy :) 




Jednou z přečtených knih byl Krutý princ. Je to kniha, která se stala velkým hitem, ale mě osobně příliš nenadchla. Příběh má zajímavý námět, pár hezkých detailů, ale tím pozitiva v podstatě končí. Příběhově jde (alespoň u tohoto dílu) o průměrnou YA fantasy a postavy mi přišly spíš podprůměrné. Celá recenze je k přečtení tady na blogu.


Cinder mě naopak příjemně překvapila. Ano, je pravda, že jsem po Krutém princi neměla laťku úplně vysoko. Ale i tak si myslím, že jde o velmi povedený originální reteling na příběh popelky. Má to své mouchy (zvlášť v logice zápletky s infekční letumózou, více rozepsáno v recenzi), ale oproti první knize tohoto článku jsou spíš přehlédnutelné a vynahrazené jinými klady. Jsem celkem zvědavá na další díly, zatím si mě tato série získala.


Tuto knihu asi nemusím představovat. V prosinci jsem si během Vánoc dala znovu druhý díl Potterovksé ságy. K této knize mi přišlo dost bezpředmětné psát recenzi, ale až znovu dočtu všechny díly, určitě napíšu nějaký souhrnný článek se svými postřehy. Každopádně je ale Harry Potter příjemně nostalgické a milé počtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat